OBJEDNÁVKY A PLATBY
Kde je moja faktúra?
Sme spoločnosť zameraná na budúcnosť a staráme sa o životné prostredie. Z tohto dôvodu neposielame faktúry poštou. Vaša elektronická faktúra bola odoslaná na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri nákupe a ak ju potrebujete, môžete si ju vytlačiť. Ak ju nenájdete, kontaktujte nás a my ju znova odošleme.
Nechcem platiť online. Je iná možnosť platby za môj nákup?
Áno, vždy nám môžete zavolať a platiť kreditnou kartou, alebo môžete zvoliť dobierku a zaplatiť kuriérovi pri prijatí zásielky (ak je táto možnosť dostupná vo vašej krajine).
Môžem si objednať produkt cez telefón? Môžem platiť kartou cez telefón?
Áno, môžete zavolať na našu zákaznícku podporu a zadať objednávku telefonicky. Môžete platiť aj kreditnou kartou cez telefón.
Môžem prísť a pozrieť sa na produkt?
Áno, sme síce online obchod, no v našej kancelárii v Banskej Bystrici sa s vami radi stretneme. Ak bývate v inej krajine v Európe, zavolajte nám alebo nám pošlite e-mail a my vám poskytneme všetky podrobnosti o miestnych obchodoch.
Ako dlho bude trvať doručenie mojej objednávky?
Na Slovensku je štandardná dodacia lehota tri pracovné dni. Ak je nepriaznivé počasie alebo zlé podmienky na cestách, môže to trvať dlhšie. Ak chcete zásielku doručiť rýchlejšie, vždy si môžete vybrať možnosť expresného doručenia, čo zvyčajne znamená, že vašu objednávku dostanete doručenú do jedného pracovného dňa v závislosti od poštového smerovacieho čísla (opäť: pokiaľ nie je zlé počasie alebo cesty). Odporúčame overiť si čas doručenia na našej zákazníckej podpore.
Vrátil som svoje zariadenie. Prečo som nedostal naspäť peniaze?
Vrátenie platby za nákup (v súlade s právnymi predpismi EÚ - smernica 2011/83 / EÚ) môže trvať až 14 dní odo dňa prijatia položky. Väčšinou sme však schopní vrátiť vám vaše finančné prostriedky oveľa rýchlejšie. Upozorňujeme však, že sme povinní používať rovnakú kreditnú kartu/bankový účet, aký ste použili pri nákupe, preto skontrolujte správnu kartu/účet.
Chcem vrátiť zakúpený produkt. Vrátite poštovné?
Nie, nevraciame poštovné, iba produkt a iba do 14 dní od nákupu.
Ak vrátim svoj nákup, vrátite mi plnú náhradu?
Áno. Ak svoj nákup vrátite do 14 dní, peniaze dostanete späť.
VASCO MINI 2
Je používanie internetu s Vasco Mini 2 naozaj neobmedzené?
Áno, môžete sa zadarmo pripojiť k sieťam mobilných operátorov vo viac ako 150 krajinách po celom svete. To znamená neobmedzené preklady počas celej životnosti zariadenia. Upozorňujeme, že zariadenie môžete používať iba na preklady, nie na surfovanie po webe. Zariadenie sa tiež nesmie používať na komerčné účely.
Koľko prekladov môžem robiť s Vasco Mini 2?
Počas životnosti zariadenia môžete vykonávať neobmedzený počet prekladov.
Potrebujem Vasco Mini 2 dobíjať?
Prekladač Vasco Mini 2 nevyžaduje žiadne dobíjanie. Za zariadenie zaplatíte len raz a potom už navždy používate vstavanú SIM kartu.
Môžem používať SIM kartu v inom zariadení?
Nie, SIM karta môže byť použitá len vo Vasco Mini 2 na preklady.
Môžem zadávať text pomocou klávesnice s dotykovou obrazovkou?
Vasco Mini 2 je prekladač reči a keďže zariadenie používa najlepšiu aplikáciu na rozpoznávanie reči na svete, nemusíte nič písať.
PREKLADAČE
Fungujú prekladače Vasco offline? Potrebujú internet?
Prekladače spoločnosti Vasco potrebujú internetové pripojenie, aby rozpoznali reč a prekladali. Zabudovaná SIM karta vám však umožňuje používať ktorýkoľvek z našich prekladačov bez potreby pripojenia Wi-Fi v až takmer 200 rôznych krajinách sveta. SIM karta sa totiž pripojí k miestnym sieťam mobilných operátorov. A keď používate Vasco Mini 2, Vasco M3 alebo Vasco V4, nemusíte sa obávať akýchkoľvek ďalších nákladov, pretože vstavaná SIM karta ponúka bezplatný internet. Ak si želáte, môžete sa samozrejme pripojiť aj k miestnej sieti Wi-Fi (napríklad v oblastiach, kde nie je pokrytie mobilnými operátormi).
Aký je rozdiel medzi rôznymi modelmi Vasco?
Vasco Translator Mini 2, 4", 5" a 7" sú staršie modely prekladačov reči a textu, ktoré už nepredávame. K dispozícii sú momentálne zariadenia Vasco Translator M3 a Vasco Translator V4. Majú viac funkcií, okrem tradičného prekladu reči je to napríklad FotoPrekladač, aplikácia na výučbu jazykov a MultiTalk dostupné v obidvoch zariadeniach, pre Vasco M3 je to aj TranslaCall a pre Vasco V4 zas Textový prekladač. Vasco V4 bol dokonca navrhnutý tak, aby bol odolný voči striekajúcej vode, nárazom a prachu. Na našom webe môžete porovnať akékoľvek modely tak, že vyberiete možnosť „porovnaj“.
Ako sa pripojím k WiFi?
V závislosti od modelu otvorte menu alebo prejdite na nastavenia zariadenia. Vyhľadajte nastavenie Wi-Fi. Klepnite na prepínač Wi-Fi a zapnite ju. V zozname vyberte bezdrôtovú sieť. Ak sa zobrazí výzva, zadajte sieťové heslo a potvrďte „OK“. Prekladač Vasco si automaticky pamätá každú sieť WiFi, ku ktorej je pripojený, ako aj heslo.
Ako môžem dobiť svoju Vasco SIM kartu?
Pozor! Vasco Mini 2, Vasco M3 a rovnako aj Vasco V4 sú vybavené neobmedzenou SIM kartou a nie je potrebné žiadne dobíjanie. Pre iné prekladače spoločnosti Vasco navštívte adresu http://www.vasco-sim.com. Vyberte hodnotu dobitia, zadajte číslo svojho zariadenia a kliknite na tlačidlo “Kúpiť”.
Aké je číslo môjho prekladača Vasco?
Vaše číslo Vasco je tiež číslo vašej SIM karty a telefónne číslo (ak zariadenie funguje ako telefón). Nájdete ho v krabici, v ktorej bol dodaný, pod krytom batérie alebo v menu zariadenia na vašom prekladači.
Je možné do môjho zariadenia Vasco sťahovať aplikácie a softvér?
Je to možné len vo Vasco Traveler 5 a Traveler Solid. Je tiež potrebné konto Google.
Môžem vložiť svoju vlastnú SIM kartu do zariadenia Vasco?
Áno, môžete, ale môže to spôsobiť ďalšie náklady.
Môžem na Slovensku použiť svoju SIM kartu?
Áno, v SR môžete používať svoju vlastnú SIM kartu.
Koľko slov má prekladač Vasco?
Pre dosiahnutie najlepších výsledkov sa prekladač pripája k 10 rôznym prekladovým motorom, takže hoci nejde o slovník so stanoveným počtom slov, mal by byť schopný preložiť akékoľvek slovo v jazyku, ktorý prekladáte, pokiaľ je v tomto jazyku skutočným slovom.
Koľko stojí preklad v sieti GSM?
Zvyčajne za 10 dolárov môžete preložiť cca. 5 000 viet s priemernou dĺžkou. To znamená, že cena jednej vety sa pohybuje okolo 0,2 centu (nie doláru, ale centu!). Nezabudnite ale, že s Vasco Mini 2, M3 a V4 sú všetky preklady úplne zadarmo v až takmer 200 rôznych krajinách, v ktorých SIM funguje.
Je možné pridať do prekladača Vasco viac jazykov?
Neustále pracujeme na pridávaní nových jazykov, preto sa nové jazyky často objavujú po aktualizácii softvéru vo vašom zariadení. Aktualizácie pre vaše zariadenie sú zadarmo na celý život.
Môžem používať svoj prekladač, keď som v zahraničí bez pripojenia k sieti Wi-Fi?
Áno, váš prekladač by mal fungovať všade, kde je dostupné pokrytie mobilnou sieťou. Úplný zoznam 150+ krajín, v ktorých spoločnosť Vasco pôsobí, nájdete na našej webovej stránke.
Kde funguje môj prekladač Vasco?
Prekladače spoločnosti Vasco pracujú v 150+ rôznych krajinách. Ich zoznam nájdete na mape na našej webovej stránke.
Ponúkajú prekladače reči Vasco správnu výslovnosť pre akýkoľvek jazyk?
Áno, pre akýkoľvek podporovaný jazyk. Kompletný zoznam podporovaných jazykov vrátane informácií o výslovnosti a rozpoznávaní reči nájdete v popisoch produktov na našej webovej stránke.
Ako dlho vydrží batéria? / Prečo mi došli batérie? / Prečo sa batéria nenabíja?
Závisí to od modelu a spôsobu používania zariadenia. Plne nabitá batéria prekladača reči Vasco v pohotovostnom režime vydrží obvykle 4 až 10 dní. Ak ho používate na preklady príležitostne, batéria vydrží 2 až 4 dni. Ak používate prekladač non-stop, batéria vydrží 4-10 hodín.
Ak sa zariadenie dlhšiu dobu nepoužíva, batéria sa môže úplne vybiť a po zapojení do nabíjačky nemusí reagovať. Toto je normálne. Nabíjačku nechajte pripojenú k zariadeniu, až kým sa na displeji nezobrazí symbol nabíjania batérie. Môže to trvať až niekoľko minút. Ak chcete predĺžiť výdrž batérie, snažte sa nedosiahnuť toto štádium. Premýšľajte o tom ako o autobatérii - ak nejaký čas nejazdíte autom, batéria sa vybije a musíte auto naštartovať cez štartovacie káble. Namiesto toho prekladač občas používajte na zabezpečenie toho, aby sa tak nestalo.
Môžem nahlas vysloviť vetu a nechať ju preložiť? Preklad sa prečíta aj nahlas?
Áno, presne takto fungujú prekladače Vasco. Vo väčšine jazykov je podporovaná vysokokvalitná výslovnosť podobná rodnému jazyku, ale na našej webovej stránke nájdete úplný zoznam podporovaných jazykov. Mnohé z prekladačov Vasco sú tiež schopné prekladov textu, či už z obrázku, alebo priamo vložením textu dotykovou klávesnicou (Vasco V4).
Pri preklade získam zlé výsledky - preklady nie sú správne. Prečo je to tak?
Všetky prekladače reči Vasco majú presnosť prekladu do 96%, takže ak dosahujete zlé výsledky, pravdepodobne to preto, že nehovoríte nahlas alebo dostatočne jasne, ALEBO používate slang alebo hovorovú reč.
Prečo potrebujú prekladače reči Vasco pripojenie online, aby mohli fungovať?
Je to preto, že zariadenia používajú na preklad desať online prekladových motorov, ako aj online rozpoznávač reči. Túto možnosť sme vybrali s cieľom dosiahnuť čo najvyššiu presnosť prekladu. SVasco sa môžete pripojiť k mobilným sieťam v takmer 200 rôznych krajinách, nech ste kdekoľvek na cestách. Môžete sa samozrejme pripojiť aj k akejkoľvek dostupnej sieti Wi-Fi.
Pripojí sa prekladač automaticky k sieti po prekročení hranice / príchode na letisko?
Zvyčajne áno. Môžete tiež urýchliť vyhľadávanie mobilnej siete po prekročení hranice. Ak to chcete urobiť, stačí reštartovať zariadenie.
Sú Vasco prekladače lepšie ako Google Translator?
Väčšina našich klientov tvrdí, že prekladače spoločnosti Vasco sú najlepšie prekladače reči na svete. Čo nás odlišuje od konkurencie je použitie desiatich rôznych prekladových motorov (zabezpečujúcich vysoko presné preklady), užívateľsky prívetivé rozhranie a SIM karta, ktorá zaisťuje spoľahlivú prevádzku takmer kdekoľvek na svete (cca 200 krajín). Rôzne zariadenia ponúkajú rôzne výhody, ako napríklad Vasco V4 je skvelý do ťažkých podmienok, no všetky zariadenia Vasco sú kvalitné prekladače a používajú ich vlády, vojenské a zdravotnícke zariadenia.
Môžem sa pripojiť k zabezpečenej sieti Wi-Fi? Môžem v prípade potreby zadať heslo?
Áno. Ikona visiaceho zámku znamená, že sieť WiFi, ktorú chcete použiť, je zabezpečená pomocou hesla. Ak máte heslo, klepnite na názov siete a zadajte heslo. Potom klepnite na „ok“ a môžete používať zariadenie. Ak heslo nepoznáte, kontaktujte poskytovateľa siete.
RIEŠENIE PROBLÉMOV
Keď cestujem mimo Európu, moje Vasco sa nepripojí k miestnym mobilným operátorom. Čo mám robiť?
Ak po prekročení hranice nemáte prístup na internet, skúste prekladač reštartovať - jednoducho ho vypnite a znova zapnite. Tým sa urýchli prihlásenie do novej siete GSM.
Klikol som na „Obnoviť pôvodné nastavenia“ a moje Vasco už nefunguje. Čo mám robiť?
Obnovenie továrenských nastavení vymaže všetky nastavenia definované výrobcom - tieto nastavenia sú potrebné pre správnu činnosť zariadenia. Preto vás varujeme pred vykonaním tejto akcie. Ak ste už z nejakého dôvodu obnovili pôvodné nastavenia, kontaktujte náš tím zákazníckych služieb a požiadajte ho o ďalšiu pomoc.
Zobrazuje sa mi chyba siete a moje Vasco nefunguje. Čo mám robiť?
Najprv sa uistite, že je zapnutý internetový dátový roaming. V závislosti od modelu otvorte menu alebo prejdite na nastavenia zariadenia. Nájdite symbol. Klepnutím a podržaním ikony zadajte „Nastavenia mobilnej siete“ Klepnutím na prepínač Zap / Vyp vedľa položky „Dátový roaming“ povolíte internetové dátové služby.
Ako môžem sťahovať aktualizácie softvéru?
Ak je k dispozícii nová verzia softvéru, po klepnutí na položku „Vyhľadať aktualizácie“ sa o nej zobrazia informácie... Ak chcete aktualizovať zariadenie, stiahnite a nainštalujte aplikáciu, klepnite na „OK“ a reštartujte zariadenie. Ak neexistujú žiadne nové aktualizácie, zobrazí sa „Žiadne nové aktualizácie“.
Po zadaní hesla sa Vasco nepripojí k mojej domácej sieti WiFi.
Ak má vaša domáca sieť bezpečnostné nastavenie vo forme hesla, uistite sa, že ste zadali správne heslo. Nezabudnite, že pri hesle sa rozlišujú malé a veľké písmená. Ak je heslo správne, malo by to fungovať bez problémov, ale ak z nejakého dôvodu problémy pretrvávajú, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom.
Na obrazovke sa zobrazuje pripojenie k sieti Wi-Fi, ale moje zariadenie neprekladá slová/vety. Čo môžem urobiť?
Pokúste sa zapnúť a vypnúť sieť Wi-Fi alebo reštartovať zariadenie. Potom znova zadajte heslo pre Wi-Fi. Ak ani potom nefunguje, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom.
Užívateľské menu je nastavené na jazyk, ktorému nerozumiem. Ako môžem prepnúť (späť) na pôvodný jazyk, ktorý som používal?
Ak ste omylom zmenili jazyk svojho zariadenia na jazyk, ktorému nerozumiete dostatočne dobre, aby ste znova našli pôvodný jazyk, kontaktujte náš tím zákazníckych služieb, ktorý vám pomôže pri tomto postupe.
Keď prekladám vetu do určitého jazyka, preklad sa nečíta nahlas. Prečo je to tak?
Najprv skontrolujte úroveň hlasitosti stlačením tlačidla „Hlasitosť +“. Ak je nastavený správne, uistite sa, že je pre vybraný jazyk k dispozícii výslovnosť. V novších zariadeniach sú jazyky bez výslovnosti označené ikonou preškrtnutého reproduktora. Úplný zoznam podpory jazykov nájdete na našich webových stránkach (stačí kliknúť na stránku predaja zariadenia, ktoré vlastníte). Ak sú obidve tieto podmienky splnené a váš prekladač stále nevyslovuje preklady nahlas, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom.
Ako môžem dobiť zariadenie?
Na dobitie účtu stačí navštíviť stránku http://www.vasco-sim.com. Vyberte požadovanú hodnotu dobitia, zadajte číslo svojho zariadenia (ak ho nepoznáte, nájdete ho v nastaveniach, ako aj v krabici, v ktorej zariadenie pôvodne prišlo) a kliknite na položku “Kúpiť“. Upozorňujeme, že Vasco Mini 2, Vasco M3 a Vasco V4 sú dodávané s neobmedzenými dátami, takže nebude potrebné žiadne dobíjanie.
Je bezpečné obnoviť továrenské nastavenia Vasco?
Nie, nie je. Ak obnovíte továrenské nastavenia vášho prístroja Vasco, stratíte jeho funkčnosť.
Neviem, aký mám kredit. Kde môžem skontrolovať zostatok?
Zostatok si môžete skontrolovať klepnutím na položku “Zostatok na účte“ v hlavnom menu.
Vasco Traveler
Aké sú poplatky za odchádzajúce hovory?
Závisí to od krajiny, v ktorej sa práve nachádzate. Aktuálne sadzby hovorov nájdete na podstránke konkrétneho produktu našej webstránky pod časťou „Pripojenie“. Kliknutím na mapu alebo zadaním názvu krajiny zobrazíte aktuálne sadzby.
Aké sú sadzby za používanie dát?
Sadzby za dáta závisia od krajiny, v ktorej sa nachádzate. Aktuálne sadzby nájdete na podstránke konkrétneho produktu našej webstránky pod časťou „Pripojenie“. Kliknutím na mapu alebo zadaním názvu krajiny zobrazíte aktuálne sadzby.
Kde môžem skontrolovať kredit?
Zostatok si môžete skontrolovať klepnutím na položku “Zostatok na účte” v hlavnom menu.
Pracuje môj prekladač v ktorejkoľvek krajine?
Môžete telefonovať takmer vo všetkých krajinách. Používanie dát je obmedzené na približne 160 krajín (pripojenie Wi-Fi môžete používať kdekoľvek na svete). Úplný zoznam krajín, v ktorých ho môžete použiť na telefonovanie alebo používanie dát, nájdete na mape na podstránke produktu Vasco Traveler.
GPS sa nepripojí alebo pripájanie trvá príliš dlho. Čo mám robiť?
Skontrolujte, či je na vašom zariadení povolená funkcia GPS. Prejdite do časti „Nastavenia zariadenia“. Vyberte možnosť “Poloha”. Vyberte najvhodnejšiu možnosť, ale uvedomte si, že výber režimu „Vysoká presnosť“ skráti čas potrebný na získanie presného signálu.
Ako môžem pridať nové mapy do môjho Vasco Traveler Solid?
Ak ste si kúpili Mapy sveta spolu so zariadením, budú automaticky k dispozícii, keď spustíte navigáciu. Ak ste si však kúpili Vasco Traveler bez Máp sveta, môžete si ich kedykoľvek aktivovať nákupom tu. Následne obdržíte aktivačný kód, ktorý vložíte do nastavení máp a navigácie. Stačí kliknúť na “Aktivácia kódu produktu”.